21.11.2016

Reklamowe gadzety

Jest wiele funkcji, które spełnia marketing. W kluczowym projekcie jest to przede wszystkim wiadomość na temat jakości oraz atrakcyjności wyprzedawanego artykułu. Jej funkcja jest nakłonienie jak największej ilości kontrahentów do kupna danego artykułu. Reklama ma prawo spełniać również funkcję szkolną. W tym celu przestrzega się np. młodziutkich kierowców, jacy prowadzą po alkoholu, jest to przestroga wielokrotnie pokazana w dość uciążliwy sposób . Wszystko w owym czasie wpływa na fantazję. Reklama także spełnia funkcję manipulacyjna, dzięki jakiej używa się dość perswazyjnych zwrotów, które nakłaniają kontrahenta na kupno wskazanego towaru. Konkurencyjna funkcja reklamy ujawnia ustaloną propozycję na zasadzie porównania jej z innymi. Niejednokrotnie przy tym nie wymienia się danych produktów z innych firm, choć próby te też pozostały złamane. Reklama realizuje funkcję informacyjną. Na przykład zawiadamia o czymś znaczącym, jakimś wydarzeniu, jakie niedługo ma nastąpić. Skupić ma to rzesze klientów - zobacz JHK. Niezmiernie ciekawie zmontowane są reklamy, jakie poprzedzone są intrygującymi zapowiedziami.

0 komentarze:

Prześlij komentarz