3.02.2021

Strategie reklamowe - kiedy złożyć zamówienie na gadżety?

Co poniektóre strategie pozwalające na efektywną reklamę to kojarzenie psychologiczno-emocjonalne kontrahenta za pośrednictwem estetyki (obrazów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (ludzi sławnych lub znanych w zbawienny sposób), pokazów (egzaminów, prób, dowodów). Przesłanie powinno wykorzystać właściwy moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Konsument zaczyna zachowywać w pamięci przesłanie, gdy jest ono nieustannie powtarzane - na przykład za pomocą gadżetów typu reklamowe długopisy metalowe z nadrukiem.

W reklamie należy być szczerym, gdyż oszustwo tworzy u klientów frustrację. Powoduje, iż czuje się on kiepsko i prowadzi do emocji depresyjnych, jakie są w stanie nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje wiele przypadków, należy, w takim razie być ostrożnym oraz uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, że każda reklama ma obowiązek dokonać konkretnej propozycji konsumentowi. Propozycja musi wyróżniać się od konkurencji (przewaga konkurencyjna. Ma obowiązek ona być na tyle interesująca, że wpłynie na pełny rynek docelowy produktu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz